wtorek, 30 września 2014

Witajcie w moim świecie :)

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem własnego bloga, ale albo brakło czasu albo chęci:) Teraz zdecydowałam się i mam nadzieje, że w tym postanowieniu wytrwam. Mam także nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie. Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, więc proszę Was o wyrozumiałość:)  Jestem w tym temacie nowa. Chciałabym mieć swoje małe miejsce w tym wielkim świecie internetu, gdzie mogłabym umieszczać swoje przemyślenia. Dzielić się z Wami tym wszystkim co kocham i co mnie interesuję czyli nowinkami na temat urody, recenzjami kosmetyków i wszystkim co z tym związane.  Mam nadzieje, że poprzez ciekawe wpisy uda mi się zachęcać Was do częstego odwiedzania  mojego bloga i moja przygoda szybko się nie skończy. Pozdrawiam gorąco!!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...